Духовне життя християнина
 
Головна » 2011 » Червень » 10
Ієрей Олег Давидєнков Встановлення таїни Євхаристії
Таїна Євхаристії була встановлена Господом Ісусом Христом на Тайній Вечері (Євангеліє від Матвія 26:26-28, Луки 22:19-20). Як на предустанову таїни можна вказати на слова Спасителя з Його бесіди про хліб небесний, яка була виголошена у капернаумскій синагозі (Євангеліє від Іоанна 6:51, 53-56). Євхаристія як таїна
Євхаристія є таїна, у якій хліб і вино перетворюються Духом Святим у справжнє Тіло і в істинну Кров Господа Ісуса Христа, а потім віруючі долучаються їх для найтіснішого єднання з Христом в життя вічне. Речовиною таїни є хліб і вино. З VI століття, з часу Юстиніана I Великого, у вино додається також деяка кількість теплої води. Чинопослідування таїни Євхаристії - вся Літургія, яка є єдиним і нероздільним священнодійством. У самій Літургії особливе місце займає Євхаристійний канон, а в євхаристійному каноні особливе значення має епіклеза - закликання Духа Святого на Церкву, тобто на євхаристійні збори і на запропо ... Читати далі »
Переглядів: 768 | Додав: Nazar199111 | Дата: 10.06.2011 | Коментарі (0)


«Що таке час? Хто здатний коротко і ясно визначити його? А адже в наших бесідах ми ні про що не говоримо з такою певністю й настільки часто, як про час, і коли ми говоримо про нього, ми, безсумнівно, розуміємо, про що говоримо, і розуміємо, про що йде мова, коли чуємо це слово в розмові. Так що ж таке час? Коли мене не питають, я знаю відповідь, але якщо мене попросять пояснити це комусь, я розумію, що нічого не знаю», - писав ще в кінці IV століття блаж. Августин єп. Іппонійскій - один з отців і вчителів Церкви.
Природа часу не доступна нашому розумінню. Час подібно вітру - ми не бачимо його, але судимо про нього лише по його справах. Людина, намагаючись осягнути таємницю часу, ще в давні часи переконувалась, що «все тече, все змінюється», як і вона сама. Бог створив час перш людини, яку створив святою, безсмертною «за образом і подобою Своєю».
Людина була безсмертною, час не мав над нею сили. Але їй була дана заповідь і покарання Боже за непослух: «смертю помреш» (Бу ... Читати далі »
Переглядів: 1600 | Додав: Nazar199111 | Дата: 10.06.2011 | Коментарі (0)

І в Єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, від Отця рожденого перше всіх віків
Новий світ освітив вас, освічені, що носять в собі образ Божий. Крізь завісу, прочинену правицею Всевишнього, новий промінь світла впав на вас, і ви світіться, немов чада Божі. Це світло відкриває вам вічну таємницю, радісну таємницю вічного батьківства і вічного синівства. Це світло зводить благословення на вас, і олива втіхи виливається на ваші заплакані очі.
Один єдиний Господь Ісус як Христос і як Син Божий. Як Христос, в сенсі Месія, Він один-єдиний від початку до кінця часів. Іншого Месії людство ні шукати, ні чекати не може. Бо багато хто прийде в Ім'я Моє, кажучи: Я Христос. І зведуть багатьох (Мт. 24:5). Так передрік Єдиний, Нехибний і Прозорливий. Помилкових месій було чимало, є вони і зараз, і, чим ближче кінець роду людського, буде їх все більше. Але істинний Месія - один-єдиний, нехибне Христос, незбагненний Чоловіколюбець. Цей Правдивий, Нехибний і Незбагненний є ... Читати далі »
Переглядів: 853 | Додав: Nazar199111 | Дата: 10.06.2011 | Коментарі (0)

Невдовзі після воскресіння Лазаря Ісус Христос намітив Свій урочистий вхід в Єрусалим. Ісус йшов у Єрусалим, щоб відкрити Себе як Месію перед релігійними вождями Ізраїлю, котрі не розуміли Ісуса, вороже ставилися до Нього.
За шість днів до єврейської Пасхи, Ісус Христос здійснив тріумфальний вхід в Єрусалим, щоб показати, що Він – істинний Христос, Месія, Цар, Спаситель і Господь Бог наш, який йде на смерть добровільно.
До входу в Єрусалим Ісус Христос не хотів, щоб Його відкрито називали Месією. А під час служіння в Єрусалимі Ісус вже не заперечував проти того, щоб Його називати Месією. Вся діяльність в останні дні Ісуса Христа в Єрусалимі була спрямована на те, щоб привернути увагу людей і владні структури Єрусалиму на те, що Ісус – Месія, Спаситель і Господь Бог наш.


22.1. Підготовка до входу в Єрусалим

Ісус Христос з учнями вийшов з Єрихону наблизився до Єрусалиму і зупинився у селищі Вісфагії та Віфанії біля Оливної гори, що перед самим Єрусалимом. ... Читати далі »
Переглядів: 953 | Додав: Nazar199111 | Дата: 10.06.2011 | Коментарі (0)


Ісус Христос — Боголюдина. Центральною постаттю християнства є Ісус Христос (гр. Христос — месія, рятівник), історичність існування якого сучасні дослідження не заперечують. Згідно з християнським ученням Ісус Христос — Син Божий, який з волі Бога-Отця заради спасіння людства зійшов із небес на землю, олюднився через народження його Дівою Марією, ставши Боголюдиною, дав людям заповіді Нового Завіту, прийняв мученицьку смерть (через розп´яття) з метою спокутування вродженого гріха та гріхів людства. На третій день після поховання Христос воскрес, а потім вознісся на небо і як невід´ємна іпостась Святої Трійці зайняв місце справа від Отця. Християни вірять, що Ісус Христос прийде вдруге і почне судити всіх живих і мертвих за заслугами, після чого настане царство Боже.
Тож Ісус для християн не просто достовірна історична особа, що народилася у Віфлеємі (місто у давній Іудеї, нині м. Бейт-Лахм) у 4 р. до н. е. Він Боголюдина, місія якої — вказати шлях до Бога. Ісус описав цей ... Читати далі »
Переглядів: 1112 | Додав: Nazar199111 | Дата: 10.06.2011 | Коментарі (0)


Біблія

Біблія (Святе Письмо) - священна книга християнства, що складається зі Старого Заповіту та Нового Заповіту. Біблія складається з окремих книг (згідно з каноном, 39 - у Старому Заповіті, 27 - в Новому), написаних різними авторами. Для християн Біблія є Божим Словом, яке, хоч і писалося людьми, є богонатхненним.
Склад та структура Біблії

Біблія поділяється на дві частини: Старий Заповіт і Новий Заповіт. В основі назви "Заповіт" (від гебрейського berit - угода, договір, союз, заповіт) лежить ідея угоди Бога з усім людством.
В Старому Заповіті розповідається про союз Бога з єврейським народом.
В Новому Заповіті розповідається про союз Бога з людством через Ісуса Христа.

Для християн священними є обидві частини Біблії. Для євреїв, прихильників іудаїзму, священною є лише перша частина. Але іудеї не вживають терміну "Старий Заповіт". Вони виділяють три частини Святого Письма:

• Тора (תורה – Вчення) або П’ятикнижжя Мойсеєве.
• Невіім ( ... Читати далі »
Переглядів: 1997 | Додав: Nazar199111 | Дата: 10.06.2011 | Коментарі (0)

Субота, 30.11.2024, 14:55
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Дорогі брати і сестри у Христі якщо ви зайдете як зареєстрований користувач ви зможете побачити на багато більше інформації! А також позбудетесь реклами яка висвітлюється на сайті
Це ваша пожертва
Перехід по рекламі це є Ваша пожертва для подальшого розвитку сайту
Пошук
Календар
«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 311
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Rambler's Top100
Рейтинг@Mail.ru

Духовне життя християнина © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz